Vicsi Gabriella Andrea

Szemezgetés az életem és a családom történetéből

Friss topikok

  • Talalo: Kedves "Gabriella"! Ugy az 5.-6. bejegyzesnel esett le, mi is a csavar. Mar korabban is gyanus le... (2011.05.02. 00:59) Magyarázat helyett
  • Viki: Kedves Gabi!? Én emlékszem egy nagyon kedves lányra ,akkor már asszonyra.Ott voltam az esküvőtökö... (2008.09.17. 17:56) Nevetséges?
  • nincsblogom: Írd le ide, hogy Vicsi Gabriella él, és nem hunyt el pár éve! Írd le, hogy te nem a volt férje va... (2008.07.17. 20:47) bemelegítés
  • nincsblogom: Kedves Hito Hiraga! Nem érted jól. Gabi már nem él, és igen elköltözött a másvilágba. (2008.07.17. 05:43) A pokol tornáca
  • Vidor: Érdekelne, hogy melyik volt az a politikus? Szerintem ország-világnak tudni kellene! (2008.06.01. 19:42) de hogy jön ide a politika?

Linkblog

önéletrajz helyett

2008.02.13. 09:57 | vicsigabi | Szólj hozzá!

Most írok még pár szót magamról. Pomázon születtem, ott is nőttem fel. A helyi általános iskolába jártam, de a gimnáziumot már Pesten (azaz pontosabban Budán) végeztem el. A Tanítóképző Főiskola után a XIII. kerületben találtam munkát, egy általános iskolában. A munkámat mindig is nagyon szerettem, a tanáriban majdhogynem hangulatfelelős lettem (vagyis mindig mindenki örült a jelenlétemnek). Ezzel együtt "megtartottam" néhányat a régi, gyerekkori barátok közül is, rendszeresen összajártunk és találkoztunk velük. A családom (a szüleim) látszólag mind katolikusok - legalábbis abban az értelemben, hogy rendszeresen eljártak templomba. Igaz, hogy anyám rendszeresen elcsent kisebb-nagyobb dolgokat a munkahelyéről (mostmár rég nyugdíjas), de azokat rendszeresen meg is gyónta. Így hát én is hívőként nőttem fel. Életem egyik legnagyobb bánata, hogy a férjem nem az, pedig amúgy nagyon szeretjük egymást, és boldogan éltünk volna. Volna, mert bizony a dolgok nem úgy alakultak, ahogy annak idején elterveztem, elképzeltem.

Életem másik nagy problémája a súlyom, ami bizony komoly problémákhoz vezetett, legfőképp némi kisebbségi komplexushoz. Ugyanis több, mint 100 kiló lettem, és mindig is azt gondoltam, hogy ronda, csúnya vagyok. És azt sem értettem, hogy a férjem mit szeret bennem. Ennek ellenére nagyon sokáig derűs és kiegyensúlyozott voltam, az életünk mondhatni idilli volt.

Szüleim az öcsémmel is és a férjem is a gyerekeinkkel (vagyis mindkét családom) ott élt a pomázi házban, és mint mondtam, sokan irigyeltek minket a látszólag ideális házasságunkért.

Amiért ezt a blogot most elindítottam az pont ez a része a dolgoknak. A szemétség, aljasság, a gerinctelenség ami egy családon belül is felütheti a fejét. De lesz itt politika (egy pici), meg korrupció és a pokol pár egyéb bugyra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://vicsigabi.blog.hu/api/trackback/id/tr75337327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása